Thursday, June 7, 2012

My Mister Saxobeat.

Ye memang. Memang aku masih kecil untuk cakap pasal cinta cinta dan cinta. Tapi aku bahagia, bahagia sangat. Sebab tu lah aku nak post satu entry untuk dia. Dia, Muhammad Amir Haziq bin Amir Hamzah.




Kenapa sideview je? Ehh ikut suka aku lah! Hihi sebenarnya sebab aku suka gambar dia yang ini. Ya yang ini. Handsome? Ohhh well tengok lah boy siapa. Haha amboih gatal makk. Ehem tak berkelip mata tu tengok. Ehem ehem! :p


Awak rajin ek nak jumpa-jumpa saya? Eeeee awak gatal :p ingat sikit awak tu nak SPM, saya ni nak PMR. Haha dah lah susah nak nampak awak tuu, yelah, saya ni kan rabun, bukan macam awak tuu. Mana saya pergi, awak nampak je ek. Sakit pulak hati kita ni :)


I know you love me a lot. And your love to me is totally unbeatable. Susah senang saya, awak selalu ada kat sini, kat samping saya. Thanks awak. Saya sayaaaaaaaangggg sangat kat awak, and saya nak lawan sayang awak kat saya yang maigooooddddd susahnya nak beat. Hope our relationship will last forever, ek awak? I LOVE YOUUUUUUUU <3



Jyeahhhhh. Birthday awak dan birthday saya. Hihi actually macam takde keserasian je bila tengok gabungan tarikh ni, kan? Macam okay. Macam.


Let me tell you that I love you
and I never wanna wrong you
Take my hands, baby
Come go through with me

Let me tell you that I miss you
and I never wanna lose you
You're my heart, baby
My life isn't complete without you 

#Be Mine by Tasha Manshahar



(we are together)
22 November 2011

(we last)
till my last breath.




2 comments: